Profit

Reklama na druhou

TV

Čas od času rozvíří mediální vlny reklamy, které diváky tím či oním dráždí nebo pobuřují. Pokud oprávněně, zakročí Rada pro reklamu a zadavatel je nucen spot stáhnout. Zakázaným reklamám se však paradoxně dostává více pozornosti, než když kampaň proběhne standardním způsobem. Je to vlastně taková reklama na druhou... …více

„Šeptanda“

Šeptanda

Šeptanda je úplně specifickou formou komunikace. Je to neřízená střela, která se prakticky nedá nijak uchopit ani korigovat; nemůžete ji uměle vyvolat ani zastavit …více

Čím víc, tím líp?

Čím víc, tím líp?

Stačí trochu zalovit v paměti a vytáhnout na denní světlo pár osobních zážitků založených někde hluboko ve škatulce „tak na tenhle večírek bych raději zapomněl“…více

Organizátor největší německé barové události – Bar Conventu Berlin

Helmut Adam

Helmut Adam se sice narodil ve Švýcarsku, je však občanem Německé spolkové republiky a Rakouska. Po maturitě se tak trochu oklikou vrhl do vln gastronomie a brzy se v nich naučil plavat. Záhy zjistil, že jeho místo je za barem. Profesi barmana později vyměnil za roli šéfredaktora a vydavatele odborného časopisu Mixology a organizátora největší německé barové události – Bar Conventu Berlin. Těžko bychom tedy našli vhodnějšího kandidáta na rozhovor o německé barové scéně…více

Business lunch je náročná disciplína

Business lunch je náročná disc

Obchodní oběd se těší oblibě u všech zúčastněných. Podnik, který si obchodní partněři vyberou pro své poněkud méně formální setkání, získává důležitý základ tržby před hlavním večerním businessem a účastníci se fyzicky i duševně občerství v prostředí, které bývá téměř vždy příjemnější, něž – byť dobře klimatizovaný – open space…více

Nepřicházejte o peníze

Hotovost

Nepřicházejte o peníze, o kterých jste ani nevěděli, že vám patří: přesvědčivý důkaz, proč se vyplatí provádět náhodné počítání hotovosti…více

Cena za věrnost

Cena za věrnost

Jednou z nezbytných součástí marketingu podniku jsou různé formy slevových a věrnostních programů, a to i přesto, že názory jednotlivých podnikatelů na ně se dost různí. V průběhu fungování podniku se tyto nástroje vyvíjejí, což je do určité míry zdravý a pochopitelný proces. Zrekapitulujme si proto, jaké máme možnosti a co jejich využíváním získáváme nebo naopak ztrácíme…více

Obnovitelné lidské zdroje

Lidské zdroje

V gastronomii, stejně jako v mnoha jiných oborech, se dnes potýkáme s nedostatkem pracovních sil. Stačí se rozhlédnout kolem, všichni hledají vhodné zaměstnance na pozice číšníka, servírky, kuchaře… …více

Dobrá adresa

Dobrá adresa

Dozvíte se, podle jakých parametrů posuzovat kvalitu lokality pro svůj bar či restauraci, ať už se chystáte otevřít úplně nový podnik nebo jen uvažujete o přestěhování toho stávajícího …více

Slova vás nic nestojí

Slova vás nic nestojí

„Dobrý den.“ „Máte vybráno?“ „Platit?“ To je bohužel nezřídka všechno, co se host od obsluhujícího personálu dozví. Číšníci, servírky i barmani neustále zapomínají, nestíhají nebo dokonce nechtějí s hosty mluvit. Nebo se snad stydí? Zákazník se tak v restauracích a barech setkává s pouhými loutkami, s roboty na nošení jídel a nápojů…více



| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | další >>