Profesionální rozvoj

Gastronomie je týmová hra

Team

Personál, personál a zase personál. Slovo skloňované v současné gastronomii ve všech pádech. Majitelé podniků se shodují na tom, že najít volného kvalitního a „hotového“ člověka, a ještě k tomu si ho udržet, je prakticky nemožné.…více

Máte mne rádi? Asertivita u baru

Asertivita

Vyjít s lidmi bývá někdy poněkud komplikované, zvláště pak s některými. Mezi ně patří obtížní zákazníci, často šéfové nebo i kolegové. Po vás se ale vyžaduje, abyste vyšli se všemi, a ještě měli výsledky. Kupodivu, někteří to dovedou. Ať už přirozeně nebo naučeně. Svým chováním nikomu nepodlézají, nejsou arogantní ani nepříjemní a je radost s nimi jednat. Každý je má rád…více

Komunikujte bez obav

Mluvit

Asi už to zažil každý… máme mluvit před publikem a v tu ránu zažíváme pocit, že máme srdce devadesátiletého starce, kolena se nám třesou, náš hlas se chvěje, zapomínáme, co máme říkat, a jsme úplně vyvedeni z míry……více

Výběrové řízení krok za krokem – 2. část

Výběrové řízení..

Při osobních pohovorech má každý člověk tendenci prezentovat se v co nejlepším světle. I nešikovný barman tak na vás může udělat skvělý dojem, první dojem, tzv. haló efekt, který může mít dlouhou setrvačnost. Proto je vhodné pořádat vícekolová výběrová řízení…více

Výběrové řízení krok za krokem – 1. část

Cílem výběrového řízení je najít člověka, jehož profesní a lidské kompetence odpovídají požadavkům na výkon příslušné volné pracovní funkce. Člověka, který bude po všech stránkách vyhovovat vašim nárokům. Zároveň však musíte ověřit, zda svěřené úkoly budou vyhovovat i jemu. Musíte vzít na vědomí, že i uchazeč o zaměstnání si vybírá vás, i on rozhoduje, jestli jste zaměstnavatelem, pro nějž chce pracovat, s nímž chce spojit svoji profesní kariéru. I on si dělá své vlastní výběrové řízení a podle mnoha faktorů vás porovnává s ostatními …více

Pozor na mikroblogery!

Twitter

Znáte Twitter? Ne? Před více než rokem jsem na tom byl podobně. Na zahraničních webech se to zmínkami o Twitteru jen hemžilo, ale u nás byla tato služba v podstatě neznámá…více

Víte, kolik platíte za uspořádání jedné porady?

Zde je účinný způsob, jak zařídit, aby se porady ve vaší firmě zbytečně neprotahovaly: spočítejte před jejím zahájením cenu každé její minuty.…více

Morálka na pracovišti

Jak podporujete pracovní morálku vašich zaměstnanců? Vždy, když začnete budovat morálku vašich zaměstnanců, začněte od začátku.…více

Výmluvy, výmluvy, výmluvy!

Když něco nechceme udělat, nějaká ta výmluva se vždycky najde. Lidé, které obdivujeme, ale nikdy nic neodkládají. …více

Deset kroků pro zlepšení kvality ve vašem podniku

Možná by stačilo říct, že „časy se mění“, ale to by asi nezahrnulo vše. Gastronomie v poslední době zažívá čím dál více změn trendů a různých požadavků. …více



| 1 | 2 | další >>