Řízení podniku

Kontrola krádeží

Peněženka

Dalo by se říci, že 25 procent zaměstnanců restaurace je neustále poctivých, 50 procent je poctivých po většinu času a zbývajících 25 procent je skrz na skrz nepoctivých a ukradnou cokoliv, kdykoliv k tomu budou mít příležitost. Ať už jsou tyto poměry přesné, nebo nikoliv, obecná zkušenost nám ukazuje, že krádeže zaměstnanců jsou problémem všech malých podniků, zejména restaurací…více

Tajemný host

Víno

Mnoho majitelů restaurací je překvapených, když se dozvědí, že až 90 % nespokojených hostů si nikdy nestěžuje, ale také již nikdy nepřijdou do vašeho podniku znovu. …více

Pochopte, co je vaší skutečnou prací

Pochopte, co je vaší skutečnou

Některé nejúčinnější manažerské koncepty jsou také ty nejjednodušší. Zvažte následující jednoduché myšlenky…více

Marketing je zbraň

Marketing je zbraň

Ráj už byl. Tahle tři slova naprosto přesně vystihují nedávnou minulost, současnost i blízkou budoucnost gastronomického podnikání. Na dnešním vysoce konkurenčním trhu, navíc zasaženém ve všech pádech skloňovanou finanční krizí, už prostě nestačí otevřít dveře a čekat na zákazníka. Ve chvíli, kdy se zvětšuje propast mezi nabídkou a poptávkou, stává se vaší nejmocnější zbraní marketing…více

Marketingové zbraně

Pistole

Uveďme si několik marketingových „zbraní“, které vám pomůžou v úspěšném podnikání.…více

Vaříme pro děti

Potraviny

Význam zásobování pro děti je v dnešních pohostinských podnicích často podceněný. Málo majitelů si uvědomí, že děti ovlivňují až 30% rozhodnutí o volbě organizace.…více

Zvyšujeme váš hrubý zisk z jídla

Mince

Jak můžeme zvětšit váš hrubý zisk z jídla? Vlastnit gastronomický podnik v současné době v žádném případě neznamená, že zákazník přijde sám. Pokud se o svůj podnik nebudete vhodně starat, nebude v současné době, kdy bojujeme o přízeň zákazníků konkurenceschopný.…více

18 otázek, na které by měl váš personál znát odpovědi

18

Pohostinský průmysl je pro lidi a o lidech. Skutečnost, že váš konkurent nejspíše prodává stejné produkty jako vy, znamená, že potřebujete někde získat body navíc.…více

Deset klíčových bodů z pohostinství

10

Chcete-li mít opravdu kvalitní personál, vždy je třeba dbát na to, aby byl personál:…více

Klíčové body při plánování kuchyně

Kuchyně

Přidat potraviny a jídelní nabídku k vašemu obchodu je velké a poměrně nákladné rozhodnutí. Je mnoho aspektů, které je třeba zvážit, a některé podmínky jsou pro vás přímo klíčové:…více



| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | další >>