Krize

Krize ve všech pádech

Kasička

Slovo krize skloňujeme v poslední době ve všech pádech a snad každé dítě ví, že to není nic pozitivního! My ale víme, že se krizová situace v celosvětovém hospodářství dá obrátit v pozitivum…více

Variabilní náklady

Variabilní náklady

Zatímco úspěch v oblasti „fixů“ závisí v největší míře na kvalitní přípravě a vyjednavačských schopnostech majitele baru či restaurace, variabilní náklady jsou disciplínou především pro manažera podniku. Ten musí být v první řadě zdatným analytikem se schopností měřit a hodnotit výsledky podnikání…více

Motivační programy

Motivace

Jsou uceleným souborem opatření při řízení lidských zdrojů, jejímž cílem je aktivně ovlivňovat pracovní chování lidí a vytvořit u všech zaměstnanců pozitivní vztah k organizaci. Měl by být součástí personální strategie firmy…více

Zvyšujeme váš hrubý zisk z jídla

Food

Jak můžeme zvětšit váš hrubý zisk z jídla? Vlastnit gastronomický podnik v současné době v žádném případě neznamená, že zákazník přijde sám. Pokud se o svůj podnik nebudete vhodně starat, nebude v současné době, kdy bojujeme o přízeň zákazníků konkurenceschopný.…více

Hodnota restaurace

Příbory

Přesné stanovení hodnoty restaurace, ať už pro prodávajícího nebo kupujícího, představuje klíčový bod transakce nákupu/prodeje provozovny. Následující řádky by měly velmi jednoduchým způsobem pomoci stanovit tuto hodnotu alespoň přibližně…více

Recept na perfektní bar

Staropramen - bar

Univerzální návod na bar neexistuje. Záleží na dispozicích konkrétního prostoru i zaměření podniku. Několik obecných zásad, které mohou posloužit jako vodítko, však definovat můžeme…více

Jak snížit počet krádeží ve vašem podniku

Mince

Česko je zemí, kde se krade nejvíce v Evropě. Tento fakt potvrdil nedávno zveřejněný výzkum společnosti Center for Retail Research.…více

Snižujeme náklady

Dolary

1) Pokud váš dodavatel pořádá školení personálu pro své odběratele, neváhejte personál na toto školení posílat.…více

Upselling neboli aktivní prodej

Mince

„Aktivní prodej“ je proces, během kterého seznamujete své hosty s produktem „lepším”, než je ten, který si vybrali, nebo se jim pokusíte prodat více produktů, přestože původně žádali jen jediný. …více

Jak mohou uniformy zvýšit zisk

Uniformy

Uniformy řeknou vždy hodně o vašem podniku. Čistá a vhodná uniforma vytváří dobrý dojem a dotvrzuje profesionalitu vašeho přístupu k zákazníkům. …více



| 1 | 2 | 3 | další >>