16.8.2017 21:58   Hanácká vodka po zásadním relaunchi roste v řádech desítek procent

Zhruba 9 měsíců poté, co se Hanácká vodka představila zákazníkům ve zcela novém designu a s novou komunikační strategií, rostou prodeje této značky nebývalým tempem. Jedna z top vodek v Česku, z produkce Palírny U Zeleného stromu vykazuje posílení prodejů v řádech desítek procent

„Ukazuje se, že zvolená strategie spojená s výraznou změnou designu i podstatným posunem v marketingové komunikaci značky představuje efektivní tah. Nový positioning s důrazem na čistotu, zábavu, radost a zaměření na mladší cílové skupiny přináší velmi pozitivní výsledky,“ soudí brand manažerka Hanácké vodky Lucie Mrázková.

Za první letošní pololetí prodeje Hanácké vodky meziročně vzrostly o 64 %, při srovnání dvou po sobě následujících dvanáctiměsíčních období (MAT) pak značka vykazuje dokonce růst o 78 %. Mimo jiné i díky těmto výsledkům je Hanácká vodka v Česku dvojkou ve své kategorii s tržním podílem zhruba 13 %. Samotná kategorie vodek, která objemově patří v segmentu lihovin k nejvýznamnějším, přitom v České republice v posledních letech neroste nijak závratným tempem.

Hanácká vodka je jednou ze tří klíčových značek Palírny U Zeleného stromu, vedle Staré myslivecké a Blend 42 Vodky. Na podzim loňského roku přišla Palírna U Zeleného stromu na trh se zcela novým designem Hanácké vodky. Současně s tím rozjela i rozsáhlou komunikační kampaň s cílem významně posunout vnímání značky do oblasti zábavy a směrem k mladším konzumentům. Součástí těchto aktivit jsou například TV spoty, Hanácká vodka Evropa 2 live tour, billboardová kampaň nebo přítomnost Party Stage Hanácké vodky na velkých hudebních festivalech (Votvírák, Rock for People, Benátská).

Značka je velmi aktivní i na sociálních sítích. Ostatně etiketa je doplněna o slogan „Pure Spirit“, který je využíván zároveň jako hashtag. Úspěchu Hanácké vodky přitom současně napomáhá i správně zvolená obchodní strategie, která kombinuje všeobecné snížení ceny a podstatně vyšší počet výhodných akčních nabídek.

Další marketingovou podporu pro Hanáckou vodku chystá Palírna U Zeleného stromu pro podzimní a předvánoční období. „Především chceme posílit v segmentu gastronomie. Naším dlouhodobým cílem je stát se jedničkou na domácím trhu vodek,“ uzavírá Lucie Mrázková. Hanácká vodka z produkce Palírny U Zeleného stromu patří k vůbec nejprodávanějším značkám ve své kategorii v Česku. Jejím základem je jemný melasový líh a čirá voda z Prostějova. Součástí výrobního procesu je mnohonásobná filtrace přes aktivní dřevěné uhlí, která dodává Hanácké vodce absolutní čistotu a velmi jemnou chuť.





Zpět